Startovní pole tak bylo složeno ze starší specifikace formulí do r.2009 a nové specifikace pro r.2010, která je rychlejší (cca2sec/kolo)a proto jsou formule vyhodnocovany samostatně. Týmu se sice na začátku víkendu nedařilo nastavit optimálně formuli a tak se ani nepodařilo zajet dobrou kvalifikaci. David musel startovat až z 22místa. V průběhu jednotlivých závodů se však David natolik zlepšoval, že to mohlo být i "pódium".
Proměnlivé počasí se podepsalo vždy před startem formulí. Trať byla částečně mokrá a znamenala to alchymii s nastavením formule. Toto se podařilo vychytat a David zajel všechny tři závody vynikající. Byl rychlejší než některé formule nové specifikace a stal se tak nejlépe hodnoceným českým závodníkem!
V prvním závodě David zkončil na 12.místě celkově, t.j.4.místo v NEC a1.místo CC, ve druhém závodě zkončil na 16.místě celkově, t.j.6.místě v NEC a 1.místo CC, ve třetím závodě skončil na 9.místě celkově, t.j.4místo v NEC a1.místo CC.
K úplně úspěšnému víkendu však chyběl jen malý krůček. Ve třetím závodě, který byl nejdramatičtější začalo po několika kolech pršet. Někteří jezdci to nezvládli o odjeli přezouvat na mokro.David však na suchých pneumatikách pokračoval dále, a to se ukázalo jako správné řešení.Sice velmi nebezpečná jízda přinesla menší hodiny ale po předjetí mnoha dobrých jezdců se dostal na 2.pozici!! Na této pozici jezdil celý závod a dokonce začal stahovat i ved. jezdce. Bohužel v nejpomalejší zatáčce v předposledním kole, kde předjížděl o kolo jezdce z mokrými pneumatikami se dostal mimo stopu a byly z toho hodiny a tím se propadl o dvě příčky a skončil na 4.místě.
Přesto tým hodnotí výkon velmi vysoko, protože se v Mostě sešla velmi tvrdá konkurence. Ve třetím závodě měl David také jako druhý nejrychlejší čas na kolo. Byla to škoda, neboť auto bylo připraveno asi nejlépe ze všech formulí do r.2009 a David toho se svou dravosti stoprocentně využil.
Na druhou stranu musíme konstatovat, že jsme měli konečně štěstí, neboť víkend se obešel bez havárií. Na dvou posledních závodech v Německu a Slovensku jsme byli vždy někým "sestřeleni".(v obou závodech to bylo z 3.místa.)
Pro tým s formuli Renault to byl asi letos poslední závod. Mohli bychom startovat ještě ve SPA, ale finanční situace nám to zatím nedovoluje.
Výsledky mosteckých závodů:
Výsledky 1. závodu:
1. David Palmi (Palmi Racing) - 13 kol
2. Johann Ledermair (Lohmann Motorsport) - -3,8s
3. Norbert Kiss (A.C.S Motorsport SE)- -10s
4. Attila Bártha (A.C.S Motorsport SE) - -16s
5. Petr Vlček (Křenek Motorsport) - -1 kolo
6. Richard Gonda (Sophidea) - DNF
Výsledky 2. závodu:
1. David Palmi (Palmi Racing) - 13 kol
2. Attila Bártha (A.C.S Motorsport SE) - -1 kolo
3. Petr Vlček (Křenek Motorsport) - -1 kolo
4. Johann Ledermair (Lohmann Motorsport) - DNF
5. Norbert Kiss (A.C.S Motorsport SE)- DNF
6. Richard Gonda (Sophidea) - DNF
Výsledky 3. závodu:
1. David Palmi (Palmi Racing) - 16 kol
2. Attila Bártha (A.C.S Motorsport SE) - -1 kolo
3. Richard Gonda (Sophidea) - -1 kolo
4. Petr Vlček (Křenek Motorsport) - -3 kola
5. Norbert Kiss (A.C.S Motorsport SE)- -4 kola
6. Johann Ledermair (Lohmann Motorsport) - DNF
|